L’hora del conte

CURS 2013-2014
Cada principi de mes Cal Lletretes obre les seves portes, fora de l’horari escolar, per fer l’hora del conte.

Cada mes es dentina a un determinat alumnat. Un mes a Ed. Infantil i Cicle Inicial i un altre mes a Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Esteu alertes a la pàgina d’inici de la Biblioteca “Cal Lletretes” i la Web de l’escola, us informarem de les properes sessions. Us esperem!!

NOVEMBRE: CONTES DE L’UNIVERS, A CÀRREG DE CRISTINA RUIZ

DESEMBRE: “SERÉ A CASA PER NADAL” A CÀRREC DE LA ROSA IGLESIAS

GENER: “LA FINESTRA OBERTA” A CÀRREC DE L’ELENA VENTAYOL

CURS 2012-2013

Cada primer divendres de cada mes Cal Lletretes obre les seves portes, fora de l’horari escolar, per fer l’hora del conte.

MES DE FEBRER  (Cicle Mitjà i Superior)

MES DE DESEMBRE (Ed. Infantil i Cicle Inicial)