TABLETS EDUCATIVES

Un dia, l’escola va aconseguir unes tablets perquè els alumnes de 6è i 2n treballin diferents assignatures. Als alumnes els hi feia molta il•lusió treballar amb elles. De moment, aquestes tablets solament les van utilitzar per fer matemàtiques, ja que estan en període de prova. Als alumnes els hi agradava molt treballar amb elles. Al final, cadascú va agafar la seva tablet i li va posar el seu nom. Depèn dels resultats de la prova, aquestes tablets es quedaran al centre per utilitzar-les més endavant. En cas que no surti bé la prova, les retornaran.