Benvinguts al nou curs

BIBLIOTECA

La biblioteca de l’escola ja està a ple funcionament. Voluntaris de sisè fent el préstec dels dimarts i dijous, ordenant, ambientant la biblioteca amb motius de tardor, etc; grup de mares voluntàries reparant llibres; padrins i fillols de lectura fent les seves primeres trobades; maletes viatgeres preparades per arribar a casa… i avui, per primera vegada, els nens i nenes de primer s’han estrenat de valent com a usuaris. Estaven súper contents!. Cantant pel passadís la cançó de la Tuga i mirant els llibres amb aquells ulls grans plens de curiositat. Tan debò duri molts anys aquesta il•lusió i entrega. Ens heu fet emocionar. … Llegeix més»

REPTES COOPERATIUS

Al llarg del trimestre els/les alumnes de Cicle Superior hauran de treballar en grup per poder aconseguir uns objectius comuns. No importa qui guanya o qui perd, sinó establir conscens per tal de què amb les idees aportades per tots siguin capaços de superar diferents REPTES COOPERATIUS que prèviament hauran buscat i/o inventat ells mateixos. La diversió està assegurada!!!!… Llegeix més»

EXPERIMENT

Els alumnes de segon hem fet un experiment per distingir els quatre sabors bàsics: dolç, salat, àcid I amarg.
Ens havíem de tapar els ulls I endevinar quin sabor era i de quin aliment es tractava.
Ens ha agradat molt.
Llegeix més»