ACTUACIÓ AL TEATRE BARTRINA

LA PE I EN CORDI FAN BALLAR A L’ESCOLA

Aquests curs 2018-19 a l’escola hem posat en marxa una nova iniciativa. Els alumnes de 4t de primària han participat en el Projecte “La Pe i en Cordi fan ballar a l’escola”, un projecte transversal, dinàmic i enriquidor en el qual el llenguatge de la dansa, l’expressió del moviment, la comunicació no verbal, la música i els valors de compartir, investigar, relacionar-se, discrepar, discutir, prendre decisions i respectar prenen valor dins l’aula. Aquest projecte està impulsat per la Regidoria d’Ensenyament i Política Lingüística de l’Ajuntament de Reus i per l’Escola d Dansa del Centre de Lectura de Reus.
El Projecte es va dur a terme al llarg del primer trimestre a l’hora d’Educació Física (dansa), en coordinació amb la mestra de música i la tutora del grup (lectura del conte La Pe i en Cordi ballen al Centre). La Cloenda, la representació al Teatre Bartrina de Reus del taller de dansa fruit de les sessions de treball dirigides per la professora de dansa Juny Cases.
Volem agraïr la possibilitat que han tingut els nostres alumnes de poder realitzar un projecte tant engrescador com enriquidor per a ells en el que el treball de cohesió de grup ha estat present en totes les sessions. De ben segur que el curs vinent repetirem!