GRADUCACIÓ 6è
Avui 18 de juny de 2026 hem acomiadat als nostres estimats alumnes de sisè. Felicitats!!!
Avui 18 de juny de 2026 hem acomiadat als nostres estimats alumnes de sisè. Felicitats!!!
Els mossos d’esquadra han vingut a l’aula per a fer-nos una visita moooolt interessant… Gràcies!!
Mossos d’esquadra Llegeix més »
La classe de 5è, aquest trimestre, hem fet unes maquetes perquè a T.G. estem estudiant el relleu de Catalunya. Les maquetes les hem fet amb plastilina, en un treball en grup i mirant uns mapes i informacions d’un llibre de Coneixement del Medi. Les hem fet a la classe i contenen també informació de cadascun
5è Maquestes del relleu de Catalunya Llegeix més »
Els alumnes de Cicle Superior, aquest trimestre, han sortit per tota l’escola per trobar conceptes matemàtics i fotografiar-los. Es tracta de fer fotos a algun objecte i trobar-ne la relació matemàtica. A més, han de posar a aquestes fotos un títol amb un toc artístic.
5è Fotografia matemàtica Llegeix més »
A l’escola Guillem de Claramunt l’AFA, l’associació de mares i pares d’alumnes, buscaven un nou logo per representar-se millor. L’alumnat de 5è s’ha encarregat de preparar unes idees d’un nou logo per a l’associació. Han volgut canviar el logo perquè trobaven que l’anterior estava molt desfasat i ja era hora de canviar-lo. També volien representar
5è Nou logo de l’AFA Llegeix més »
Aquest trimestre, els alumnes de 5è junt amb els de 1r de primària van muntar unes titelles per representar la llegenda de Sant Jordi. Aquest treball el van fer a la classe de música, a la de 5è i a la de 1r. Això es va fer amb aquests materials: un cartró d’un rotllo de
Avui hem gaudit d’una activitat molt especial. Els alumnes de 6è han visitat les classes d’Infantil per oferir-nos un petit concert amb ukelele. Han interpretat diverses cançons infantils que els nens i nenes coneixien i han pogut cantar i participar amb molta il·lusió. Ha estat una experiència molt enriquidora que ha afavorit la convivència entre
6è Concert a Infantil Llegeix més »
L’últim divendres abans de les vacances de Setmana Santa, a l’hora d’Educació Artística Visual i Plàstica, vam tindre l’honor de rebre la visita d’en Luís Miguel, el pare de la Naroa. Ens va agradar moltíssim perquè vam veure lo bé que pinta amb les aquarel·les i ens va ensenyar tècniques perquè nosaltres també poguéssim crear
5è Gràcies per la visita Llegeix més »