6è PENSAMENTS EN MOVIMENT

Fa un temps, els i les alumnes de 6è van crear uns personatges conjuntament. Els van crear d’una manera molt especial, doncs cada alumne dibuixava una part del cos sense que cap altre company la pogués veure, de tal manera que, en acabar de dibuixar totes les parts, aquests s’adonaven que havien creat un ésser molt i molt estrany. Un temps més tard, mitjançant una aplicació d’internet, van donar-li vida a aquests personatges fent que es moguessin. Després, van escriure uns possibles diàlegs que podrien tindre entre ells, i finalment, els van enregistrar tot donant-los-hi veu. Aquests vídeos en són els resultats!
PD: Alguns alumnes van decidir crear uns personatges propis i nous per a tal ocasió.