SORPRESA de les famílies de sisè

Les famílies de sisè hem volgut acomiadar-nos de l’escola d’una manera especial i molt afectuosa. Esperem que sigui un bonic i  entranyable record dels nostres fills i filles per a totes i tots vosaltres.

Moltes gràcies equip de mestres de l’escola Antoni Gaudí!

1. Alexandra

I taaant que ho és, d’entranyable. Igual que els nens i nenes de 6è i les seves famílies. Gràcies per crèixer al nostre costat i fer-nos testimonis. Ens enrecordarem molt de tots vosaltres i ja sabeu on som pel que necessiteu. Un petonàs enorme per cadascú de vosaltres. Us estimem! ????

2. Laura Guerrero

GUAUUUU ens heu deixat sense paraules i molt emocionades. Moltíssimes gràcies per aquesta sorpresa i aquestes paraules d’agraïment. Són mutues, sense el vostre recolzament i la vostra presència, res d’això hagués estat possible!!
    Moltes gràcies per tot. Us estimo moltíssim i sempre sereu molt importants i especials per mi!!

3. Imma

Ara sí, llegit de cap a peus, ????;
    el millor regal SEMPRE, el reconeixement i el carinyet dels vostres missatges, de les vostres paraules.
    Són i seran sempre un dels motius que ens donen la força per seguir endavant.
    Però no cal dir que els alumnes, els nens i les nenes, les vostres filles i fills, són per a mi el veritable motiu que dóna sentit a la meva professió i al meu dia a dia.
    Gràcies famílies, de tot cor❤

4. Àngels Silva

Quin vídeo de comiat tan especial. Es nota l’amor que han rebut aquests nens i nenes. Aquests alumnes van començar l’escola l’últim any que vaig treballar a la meva estimada escola. M’ha fet gràcia veure les fotos.
    Gaudir del Gaudí ha estat un luxe. Pares, mestres i alumnes, sou afortunats

5. Neus

Estic sense paraules davant d’aquests missatges tan plens d’amor❤️.
    El sentiment és mutu. Us portaré siempre amb mi, al meu record i, sobretot, al meu cor.
    Us estimo molt, famílies! ?

6. Anna Soto

Ohhhhh ?quines paraules més boniques i plenes d’amor…estic super emocionada!!!
    Gràcies a vosaltres famílies i als vostres fills i filles per formar part de la meva vida…sempre us portaré molt a dins del meu cor.
    Us estimo mooooolt❤❤❤

Anna Soto