La nostra veu de comiat…US ESTIMO!!!

Estimades nenes i nens, estimades famílies,

L’equip de mestres de l’escola, amb el poema “Facècia” de Gianni Rodari, recitat a moltes veus i a manera de comiat, volem fer-vos un petit homenatge per tot aquest temps en què tots i totes heu fet molts esforços per continuar aprenent, i en què, malgrat la distància, ens hem sentit junts. Gràcies a totes i tots per ser-hi i per seguir al nostre costat!

“Facècia” vol dir “una forma divertida de dir les coses” i així desitgem que sigui el vostre estiu, molt divertit i molt ric en experiències.

I al setembre tornarem amb moltes ganes.

Ens tornarem a trobar

i us “portarem a passejar”

Bon estiu!

Us estimem!!!

1. Carles

Moltes gràcies mestres i equip directiu, per fer de la vostra experiència professional un record perpetu i vital en els nostres fills, aixi com el vostre exemplar interes per intentar fer d’ells unes bones persones en aquesta societat, el meu infinit reconeixement a la vostra tasca docent.
    Un orgull poder dir que els meus fills estudien i han estudiat a l’escola Antoni Gaudi de Sant Boi.
    Carles, pare de Gal•la i Cesc.