SETMANA DE L’ENLLUMENAT (IV Marató d’estalvi energètic)

Les i els alumnes de 4t hem estat treballant aquesta 1a setmana de febrer sobre l’estalvi energètic. Hem recordat aspectes molt simples com fer servir més la llum solar i apagar sempre que no calguin els llums. També sabem que és més sa per nosaltres i pel planeta pujar i baixar per les escales en comptes de fer-ho per l’ascensor (sempre que es pugui); però va bé recordar-ho de tant en tant. A més, estalvies energia.

Els infants us han volgut recordar alguns consells per tal que tots puguem aportar el nostre granet de sorra en aquesta lluita per salvar el planeta. ESCOLTEU-LOS!

I vosaltres? Ens voleu enviar el vostre consell? Som-hi, l’esperem.

També hem donat resposta a dues preguntes relacionades amb l’energia:

• 1-Quants aparells amb connexió elèctrica teniu a classe? Quantes hores estan connectats?
    Repte 1 Enllumenat 4tE
  • 2-Podeu treballar amb llum natural a la vostra classe? Quantes hores?
  • llum natural 4tAD