PROJECTE GLOBAL DE CENTRE 13-14: Descoberta de l’escola

Aquest curs tots els nens i nenes han arribat a l’escola amb cara de sorpresa i amb els ulls ben oberts per descobrir els nous espais de l’escola.

Durant el primer trimestre tots i totes  hem dedicat temps a  aquesta descoberta.

El Projecte de Descoberta de l’escola ha partit de la pròpia observació i descoberta dels alumnes passejant i desplaçant-se pels espais per poder-los contemplar, observar, dibuixar, comentar, descriure…

Cada grup ha fet un treball de recerca a partir d’algunes preguntes formulades a les quals havien de donar resposta. Quins colors té l’escola, quantes finestres i portes hi ha, quant mesuren els passadissos, el gimnàs, una aula, quines figures i cossos geomètrics hi descobrim, quina superfície té una planta, quin volum té l’escola, quines fonts d’energia i quines mesures d’estalvi hi trobem…són algunes de les preguntes a les quals els nens i nenes, nois i noies han hagut de donar resposta.

Desprès, cada grup de cada classe ha presentat tota la  informació recollida en un mural. Han fet matemàtiques, han fet ciència , han fet recerca aprofitant l’entorn més proper: la pròpia escola.

Tots els nens i nenes de l’escola han anat a visitar l’exposició de murals “Descobrim l’escola”