La coreo del Gaudí

Us enrecordeu d’aquesta proposta de ballar la cançó “Avui canviem el món” per crear una coreografia conjunta de la nostra escola?  (si no és així aquí la pots veure de nou). Doncs, després de rebre més de 100 vídeos vostres… aquí teniu el resultat!!! Dir-vos, primer, que cada vídeo vostre ha sigut un regal per nosaltres; veure-us el somriure dibuixat, reflectir un moment divertit en familia, amb rialles que escoltàvem de fons, etc ha sigut molt motivador en aquests dies. GRÀCIES INFANTS I FAMILIES! Ara esperem ser nosaltres els que us fem un regal. Gaudiu el vídeo i continuem units.

?ACTUALITZAT AMB NOUS VÍDEOS!