La Stacy es presenta

En aquest vídeo coneixerem millor a l’Stacy, una companya de l’escola que ha arribat aquest any a tercer amb moltes ganes d’explicar-nos coses i amb un gran somriure. La Stacy ha vingut des del Perú amb la seva mare que també ha participat en els projectes de l’escola. És fantàstic que les famílies us impliqueu a l’escola ja que així ens podem conèixer millor i el que fem té més sentit perquè és un projecte de tots i totes!!!

El seu pare encara està al Perú i per això també ens envia una salutació i un vídeo del govern del Perú amb el que sabrem millor com estan vivint aquesta situació de pandèmia en països que tenim tan lluny però que tot i la llunyania estem vivint situacions molt semblants. Per què, ja sabeu tots i totes on es troba Perú?? Us animo a buscar el Perú i tots els altres llocs del món des dels que ens estan arribant missatges!!! Veureu fins a on arriben els fils de la comunitat Antoni Gaudí….

Bé, us deixo amb els vídeos que ens ha enviat la Stacy i la seva família.

Una forta abraçada,

1. Neus

Hola Stacy, m’ha agradat molt saber de tu i de la teva família, i també del teu país, el Perú. Un petó ben gran i fins n aviat!! ??❤️?

2. Mònica

Stacy, has fet un vídeo molt bonic i has parlat català superbé!! Felicitats!! Espero que tota la teva família estigueu bé, aquí i allà. Una abraçada!