GauDiari 45

QUAN LES PARAULES DONEN FORÇA!

Tots els inicis de curs comencem amb il·lusió i empenta. Però quan aquesta il·lusió i empenta és compartida, la força es multiplica.

Aquesta carta ens uneix i ens dóna força… i ens semblen les millors paraules per l’editorial del primer Gaudiari del curs.

“Vull escriure aquestes paraules en nom de moltes famílies que m’han fet arribar la petició de transmetre públicament l’agraïment a la tasca que feu dia rere dia, curs rere curs. Una tasca que està fent evolucionar el Gaudí cap a l’escola que volem. Enhorabona. Un cop més ho heu aconseguit. Un cop més m’heu tornat a sorprendre. Si fa quatre anys estava contenta de l’escola que havia escollit per al meu fill, avui n’estic orgullosa. I ho dic ben fort. Quan saps (i ho sé) l’esforç que comporta aconseguir tots els objectius als quals s’ha d’arribar en un curs escolar, i a sobre això ho fas a través d’una metodologia inclusiva, basada en el respecte, en el treball en equip, etc. no em queda més remei que treure’m el barret i dir-vos: enhorabona! Sou un gran equip! Enhorabona pels projectes anuals d’escola i per tots els que porteu a terme, fent sempre partícips a les famílies. Enhorabona per donar tanta importància a la lectura, la música, l’expressió plàstica, la salut i l’alimentació. Enhorabona per incloure dins l’horari propostes com piscina, escacs, teatre, experimentacions,… Enhorabona pels carnavals, les olimpíades, la cantata del curs passat i les colònies de cada any. Enhorabona per tot el que feu i, en definitiva, per donar l’oportunitat als nostres fills i filles de créixer en valors i desenvolupar la capacitat d’aprendre a aprendre. I enhorabona, evidentment, per formar part del nou moviment educatiu Escola Nova 21. Endavant! Gràcies per tot. Gràcies des del cor. Una abraçada ben forta, Arantxa (mare de 2n)”

Quan les paraules donen força, quan et miren amb bons ulls, no pots sentir més que un gran agraïment i tirar endavant!!

Gràcies Arantxa, gràcies famílies!