GauDiari 36: Abril – Juny 2014

Ja tenim aquí el GauDiari núm.36

Editorial:

El Gaudí és nou, el Gaudí es mou

La festa d’inauguració de dissabte 14 de juny va ser un èxit de participació perquè ens vàrem aplegar moltes persones de totes les edats: nen i nenes, altres que van ser nens i nenes de l’escola fa anys, famílies d’ara i d’abans , mestres actuals i mestres que varen passar una etapa llarga o curta al Gaudí, representants del món educatiu, d’entitats del barri i del poble, l’alcaldessa com la seva màxima representant. Tothom molt content de trobar-se i retrobar-se.

Però també i sobretot va ser un èxit de col·laboració, de treball voluntari i d’esforç col·lectiu. Famílies i mestres portaven dies preparant l’organització de la festa i el matí de dissabte, a primera hora, l’escola es va anar omplint de moltes cares somrients, moltes mans instal·lant carpes, transportant taules, preparant materials, penjant llaços i cartells… Després van venir els tallers: mares i pares i monitors dedicats als nens i nenes, quines imatges tan belles! I al final la preparació del menjar, que les famílies havien cuinat a casa i portat per compartir amb els altres. I entremig, la bona selecció de música, el ball de gegants, les paraules d’animació, els missatges engrescadors per continuar tirant endavant. El Gaudí es mou perquè les persones que en formem part el fem moure.

I com a mostra gràfica, la imatge de la pinya dels adults per aixecar el castell. La pinya que fem els adults per aixecar el castell que formen tots els nens i nenes de l’escola i que volem que s’enlairi ben amunt. El record d’aquesta entranyable festa ens hi ajudarà.

Molt bon estiu a tots i totes i moltíssimes gràcies per la vostra PARTICIP-ACCIÓ!!!