Suport Informàtic

Docents de l’Escola Frederic Mistral, en aquesta plana trobareu els enllaços, instruccions, vídeos, etc. per ajudar-vos a resoldre les incidències informàtiques.

Anirem actualitzant la pàgina amb els recursos necessaris i també amb les vostres demandes.

Esperem que us sigui d’utilitat.

Moltes gràcies.

Comissió Digital

Fes clic a la imatge per veure el vídeo!

Com signar un document pdf digitalment amb Adobe Acrobat?

Com em connecto

a la xarxa wifi de l’escola?

Com funciona el timbre musical? Com canviar les cançons?

Com muntem

l’EQUIP DE SO

per a les festes?

Com funcionen els armaris de càrrega de portàtils d’alumnes?

Com utilitzem el

Drive de l’escola?

Si no tens accés al Drive de l’escola cal que ho demanis a l’Equip directio i/o al coordinador digital.

Protocol fotografies, vídeos i publicacions digitals

Com instal·lo la impressora

al meu portàtil docent?

Si tinc un problema amb el meu portàtil docent?

Apartat Incidència

Si tinc al portàtil docent em surt l’avís Bitlocker?

• Què faig si oblido la contrasenya del correu xtec?

• Cal que parlis amb el director perquè la recuperi utilitzant l’aplicatiu GUAC
  • Què faig si rebo el mail de canviar la contrasenya del correu xtec?

• Cal que canviïs la paraula de pas sempre des de l’enllaç del mail i no des de la configuració de google, ja que aquesta contrasenya serveix per accedir als teus certificats i formacions de la xtec entre d’altres.

CONTRASENYA PORTÀTIL DOCENT

Atenció quan us fan canviar la contrasenya GICAR (atri) la contrasenya del portàtil també canvia.

Però si heu fet el canvi de contrasenya amb un altre dispositiu i enceneu de nou el portàtil docent, caldrà posar 1 vegada la paraula de pas anterior i les següents vegades ja la nova.

Això passa perquè la contrasenya també queda emmagatzemada en “local”, és a dir, a dins portàtil, d’aquesta manera podem accedir al portàtil sense estar connectats a internet.

Així doncs, fins que no encenem el portàtil docent i el desbloquegem i es connecta a la xarxa, no actualitza la nova contrasenya.

Al compte de OneDrive tenim 100GB!

És una bona manera de tenir tots els documents centralitzats i no patir si el portàtil falla.

Ja tenim

OFFICE 365!

• Com accedir? Clica a la imatge!
  • IMPORTANT: cal configuració MFA mireu vídeo a l’enllaç en obert.

Com consultar l’acreditació de la Competència Digital Docent?

Quins dispositius

de Robòtica

tenim a l’escola?

Robòtica – Digital (xtec.cat)