Visita del projecte Tàndem a l’escola!

Hola pares i mares,

Els nens i les nenes de 4t seguim participant en el projecte Tàndem (mitjans de comunicació de l’Hospitalet de Llobregat). En aquesta ocasió, la Núria Toril (periodista de la televisió de L’H) ens va visitar a l’escola per fer-nos una petita xerrada sobre com parlar per ser enregistrat a la televisió. Ens va ensenyar algunes tècniques per no posar-nos nerviosos i per parlar alta i clarament.

A més a més, vam fer uns exercicis de relaxació i vocalització. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre coses noves sobre el món de la televisió i de les càmeres.

Aquí podeu veure algunes imatges sobre aquesta activitat.

Fins aviat!