SANTA CECÍLIA

El passat divendres 22 de novembre a l’escola vam celebrar el dia de Santa Cecília fent activitats que giraven entorn de la música, protagonista d’aquesta data.

L’alumnat dels diferents nivells va gaudir de les actuacions musicals (instrumentals, de ball i de cant) que alguns companys i companyes van realitzar durant tota la jornada.

Des de l’escola volem agraïr la col·laboració del Daniel, pare d’una alumna de 5è, que va fer vibrar a tot l’alumnat amb una actuació on la guitarra va ser la protagonista.

Va ser un dia genial on tots i totes vam poder valorar la importància de la música.