P4 and P5 students have begun their English lessons!

Els nens i nenes de P4 hem començat a fer anglès. La mestra
d’anglès és l’EVE (es pronuncia “if”), sempre parla en anglès. Comencem la classe
saludant i preguntant als alumnes si són nois (boys) o noies (girls) per
situar-se en dues files i cantar la cançó d’inici de la sessió:

The hello song 1

Hello girls!

Hello, boys!

How are you today?

I’m fine, thank you.

I’m fine, thank you.

Let’s have fun today!

 Si voleu saber-ne més i veure fotos, cliqueu a Llegeix més…

Després, sempre hi ha una estona de treball de vocabulari.

Actualment estem treballant:

      · Cheeky, Rory, Tom, Ellie (personatges)

      · Hands, arms, feet, fingers, toes 

      · One-five

      · Up/down

      ·Red, blue, yellow

Després, fem una activitat de gran grup:

text-indent: -18pt;" class="MsoListParagraphCxSpFirst">· Escoltar o representar una historia del Cheeky.
La que estem fent actualment va de que el Cheeky Monkey té tot de petits
cercles vermells pel cos i ha d’anar al metge; la doctora descobreix que no
està malalt sinó que estava brut de cirera. Quan la doctora el neteja el Cheeky
té moltes pessigolles.

· Jugar a Jungle gym. Escoltem una cançó que ens
va dient accions que hem de fer; per exemple: stand up, turn around, clap your
hands, sit down, sleep. És una activitat molt dinàmica que els hi agrada molt
fer.

· Escoltar, cantar i/o aprendre cançons .

Per acabar, cada nen/a fa el full corresponent del seu
llibre i marxem de la classe cantant la cançó de final de la sessió.

The bye, bye song

See you later, Cheeky Monkey.

See you later, boys and girls.

One hand, two hands.

Clap, clap, clap, clap.

Bye-bye, Cheeky Monkey.

Bye-bye, boys and girls.

Clap, clap, clap, clap.

L’estructura de la classe de P5 és molt semblant.

Comencem amb una petita conversa individual entre la mestra
i cada alumne:

Eve: Hello

Alumne: Hello

Eve: What’s your name?

Alumne: My name is ………

Eve: How are you today?

Alumne: I’m fine, thank you.

Eve: Are you a boy or a girl?

Alumne: A boy / a girl

Després, també fem una cançó de benvinguda. De moment estem
repetint la de P4 però ben aviat cantarem una de nova (The hello song 2):

The hello song 2

Hello, Cheeky!

What a sunny day!

Hello, Cheeky!

Let’s go out and play.

El treball de vocabulari que estem fent actualment gira
entorn del menjar :

Sausages, eggs, tomatoes, milk shakes, bananas, cake,
ice-cream, appels.

Estudiem també els colors (blue, red, yellow, green, pink, orange)
i els nombres.

Treballem l’expressió: m’agrada i no m’agrada (I like and I
don’t like).

La historia del Cheeky Monkey que estem explicant aquest
trimestre tracta de que tota la família van a fer un pícnic. Allà el Cheeky diu
que no li agrada res de menjar que no sigui els plàtans. Després de que el
convencin, prova la resta de menjars i li acaben agradant. Com us podeu
imaginar molts alumnes es senten identificats amb el Cheeky!

Aprenem molt a partir de cançons i jocs però sempre tenim
una estoneta per reflexionar i fer una activitat de llibre per assimilar els
coneixements adquirits durant la sessió.

Sempre marxem cap a la classe amb una cançó d’acomiadament.

La classe d’anglès la fem sempre amb mig grup i això permet
poder-la fer molt oral i participativa.

Bye Bye!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>