LES CLASSES D’INFANTIL JA TENIM NOM !!!

Els nens i les nenes del cicle d’infantil hem començat un nou curs escolar amb moltes ganes de compartir moments amb els nostres companys/es de classe i les nostres mestres.

Durant el curs farem moltes activitats que ens faran gaudir i aprendre noves coses: excursions i sortides, la setmana de Primavera, projectes, l’hora del conte, el diari viatger,…
Però la primera feina que tenim és la de donar-li un nom a la nostra classe perquè la resta de nens i nenes de l’escola ens reconegui.
No és una feina fàcil, hi ha una infinitat de noms per triar i tots tenim opinions i desitjos diferents.

Així que, després d’una intensa pluja d’idees hem decidit fer una votació per decidir quin serà el nom de cada classe.
I els resultats han estat els següents:

P3A: TIGRES             P3B: GIRAFES

P4A: ELEFANTS         P4B: TAURONS

P5A: FLORS              P5B: BALENES

Ara que ja tenim nom el primer que volem fer és aprendre coses que no sabem sobre allò que hem triat. Per això ens han demanat el mestres que portem a la classe fotografies, contes, llibres informatius i ninots per tal d’aconseguir-ho. Estem ja desitjosos de començar a aprendre moltes coses noves i curioses!!!