LA MÀGIA D’EXPLICAR CONTES D’EN JAUME CENTELLES

El dimecres 16 de maig vam tenir l’honor i el plaer que vingués a la biblioteca de la nostra escola a explicar contes, el mestre Jaume Centelles, gran coneixedor i divulgador de la literatura infantil i juvenil.

Mirades que s’il·luminen, somriures que es transformen en rialles, atenció plena seguint el relat dels contes que anava explicant als alumnes de P-5, primer i segon. Com per exemple: “Quico” el conillet de l’orella caiguda, “Este álbum se ha comido a mi perro” o el monstre marí “Colombre”.

D’altra banda, amb el grup de tercer va realitzar una activitat relacionada amb l’il·lustrador Katsumi Komagata després d’ensenyar-nos un parell de llibres de la sèrie little eyes: “ Walk & Look” on observem la transformació de la imatge amb el moviment que fem del llibre amb la nostra mirada. Podeu saber una mica més en aquest comentari que va fer en Jaume Centelles sobre aquest il·lustrador.

Des de l’escola us volem animar, encoratjar famílies perquè continueu visquem moments “màgics” d’aventures i emocions amb els vostres infants compartint i llegint contes, còmics i els meravellosos àlbums il·lustrats que trobem a les biblioteques del nostre barri. GAUDIREU!