Jornada de portes obertes

Ahir dia 19 de gener es va cel·lebrar la jornada de portes obertes a l’Escola Frederic Mistral. Es van obrir les instal·lacions per mostrar-les als pares i mares interessats en inscriure els seus fills al primer nivell de cicle infantil per al proper curs. Es va fer una xerrada informativa en la qual es va presentar l’escola.

L’escola Frederic Mistral va obrir ahir les seves portes en la ja tradicional Jornada de Portes Obertes. A partir de les 17:15 un nombrós grup de pares i mares interessats en conèixer de prop la oferta educativa del barri de Santa Eulàlia, i en concret la de nostra escola es van apropar al centre i van compartir amb nosaltres unes hores del seu temps. La majoria estan interessats en trobar l’escola on inscriure els seus fills i filles per al curs vinent.

Després d’acollir els participants, lliurar la carpeta de materials i documentació, i donar-los la benvinguda, Javier Sòria, director de l’escola acompanyat d’una bona part del claustre, va fer una presentació a la sala d’audiovisuals explicant les característiques del centre, l’ideari, i la oferta educativa. A grans trets es va comentar que som una escola pública d’infantil i primària integrada en el barri i que vol oferir un servei obert a tothom. L’ideari es basa en una educació lliure, oberta, i compromesa amb la formació dels ciutadans de demà.

Acte seguit, Eva Valls, coordinadora de l’etapa d’educació infantil de l’escola, va explicar el funcionament i l’organització de la tasca educativa amb els més petits. Es van comentar horaris, es explicar com es fa el procés d’adaptació i molts altres detalls que podien interessar als pares i mares. Finalment es va obrir un torn de preguntes.

La presentació va acabar amb la intervenció d’Ester, presidenta de l’ampa de l’escola. Els pares i mares van poder escoltar les moltes activitats que organitza l’ampa, com ara l’acollida escolar cada matí, els extraescolars, el dissabte verd, el casal d’estiu o les sortides per a nens/es i pares/mares.

La part final de la jornada va consistir en una visita per les instal·lacions del centre. Es va poder entrar i veure cada una de les aules, incloses les especials, com ara la de música, plàstica, informàtica, acollida, la sala de dormir, o menjador.

En resum podem dir que va ser una tarda ben agradable en la què ens vam començar a conèixer professors/es i pares/mares dels que possiblement seran alguns dels nens/es de l’escola a partir del curs vinent.

Moltes gràcies a tots per haver-nos visitat.

Fins ben aviat