INFORMACIÓ GENERAL CURS 2018-2019

Circular d’informacions generals d’inici de curs

Benvolgudes famílies:

El curs 2018-2019 ja és aquí i un any més la direcció i el claustre us volem donar la benvinguda a l’escola. Iniciem aquesta etapa amb molta il·lusió, emocions i nous reptes.

Tenim davant nostre 10 mesos de tasca educativa que voldríem que fos del màxim profit per als vostres fills i filles. Agrair-vos la vostra confiança per tal de desenvolupar aquesta important tasca.

Escola i família hem de treballar conjuntament i, per tal de començar el curs amb bon peu, us fem arribar algunes informacions bàsiques que cal llegir amb atenció.

Aprofitem l’avinentesa per a enviar-vos una salutació ben cordial.

UN BON SOMRIURE ÉS EL PRIMER PAS. CAMINEM JUNTS!
Atentament,
Elisabeth Lucena