Exposició per a les famílies

Aquest dimecres dia 20 de gener l’Escola Frederic Mistral va obrir de bat a bat les seves portes amb motiu de la primera exposició de treballs d’aquest curs. Una gran part de les famílies, pares, mares, avis, germans/es… van omplir els passadissos i van gaudir d’una estona ben agradable amb els seus fills/es i els seus mestres. Què bonic és veure els petits i no tant petits amb un somriure d’orella a orella ensenyant orgullosos el seu treball, el seu dibuix o la seva manualitat a la mama, el germà o l’avi!. I és que poder mostrar les pròpies creacions, allò pel que t’has esforçat té un valor i una força educativa de primer ordre. És molt bonic també veure els pares dedicar una bona estona a valorar i donar importància a quests treballs i feines, fent notar a nens i nenes que els valoren, recolzen i paga la pena la dedicació diària a l’escola.

L’equip de mestres està molt content de la bona acollida de l’exposició, de les opinions rebudes i de l’estona de diàleg i conversa informal. Està convençut que experiències com aquesta ajuden a que família i escola caminin plegats.

Us esperem a la propera exposició que serà el dimecres 4 de maig.