ELS NENS I NENES DE 4TA I 4TB SORTIM A LA TELEVISIÓ DE L’HOSPITALET

Benvolgudes famílies:

LaTelevisió L’Hospitalet ha iniciat aquest curs un programa Tàndem amb l’escola Frederic Mistral i amb la fundació Itineràrium. El primer que hem fet, ha  estat visitar el plató de televisió.

Es tracta del tàndem de Comunicació i Integració. D’una banda, Televisió L’Hospitalet donarà a conèixer als nostres alumnes com funciona aquest mitjà de comunicació.

Les primeres accions del Tàndem han estat la visita als mitjans de comunicació dels alumnes del Frederic Mistral. Durant la visita, han pogut contemplar el plató de Televisió L’Hospitalet, han comprovat com funcionen les càmeres i el control central. Fins i tot , han pogut fer petites pràctiques d’operadors de càmera i presentadors.

A continuació us deixem el link per poder veure el reportatge que ens han fet.

Video-reportatge

Tutors de 4tA i 4tB