ELS FESTIVALS DE NADAL

Els passats dies 15 i 16 de desembre els nens i nenes d’Infantil i de Primària van oferir el tradicional concert de Nadal a les famílies de l’escola.

Les portes del gimnàs s’obrien i les famílies, amb càmeres de vídeo i fotografia per captar les millors instantànies, entraven amb la il·lusió de veure els seus fills i filles a l’escenari .

Els nens i nenes dels diferents cursos després d’intensos dies d’assaig van anar pujant a l’escenari per dur a terme les seves actuacions. Els nervis inicials i una relativa por escènica van desaparèixer ràpidament i els nostres alumnes van oferir unes actuacions d’allò més entranyables i commovedores . A més d’un pare, mare, avi i avia se li va veure amb els ulls inundats de llàgrimes.

Per finalitzar els dos actes, es van enlairar dos globus que portaven les dues cartes que els alumnes de Primària i Infantil havien escrit pels Reis Mags d’Orient. Esperem de tot cor, que els globus i les cartes arribin al seu destí i que les seves Majestats Reials puguin llegir els desitjos dels nostres alumnes i fer tot el que estigui a les seves mans perquè es compleixin.