ELS ALUMNES DEL CICLE MIG I SUPERIOS VISITEM EL CAIXA FÒRUM

Aquest mes de març, els alumnes de Cicle Mitjà i Superior hem visitat el Caixa Fòrum per fer una taller sobre relats fotogràfics.

L’experiència ha estat molt positiva perquè hem après noves maneres de fer fotografies i explicar històries a través d’elles. Després de l’explicació general vam fer petits grups de treball i vam tenir l’oportunitat de ser els protagonistes dels nostres propis relats fotogràfics! Vam passejar per les instal·lacions i la gent que hi havia ens va ajudar a fer possible la nostra activitat.

Al mig dia vam anar a dinar a un Parc de Monjuïc on vam jugar una estona i a la tornada a l’escola vam fer l’exposició del treball que havíem fet al Caixa Fòrum.

Us deixem unes fotografies de la nostra feina!

VEURE MÉS FOTOS