ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ ANEM A LA PISCINA!!!

Un any més, l’Ajuntament de l’Hospitalet ens dóna l’oportunitat de realitzar l’Educació física en un medi diferent del que estem acostumats al cole, com és l’aigua. És per això que els alumnes de Cicle Mitjà hem començat l’activitat de piscina al Poliesportiu de Santa Eulàlia, tots els divendres durant aquest trimestre.

Aquests dies esmorçarem una mica més a casa per tenir l’energia suficient i després, només portarem una peça de fruita que ens menjarem quan arribem a l’escola, per recupernar-nos de l’esforç.

Ena questa activitat desenvoluparem les habilitats físiques, a més de millorar les nostres habilitats socials amb els companys/-es i mestres.

VEURE MÉS FOTOS