ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Què és el Consell Escolar?

Cada dos anys hi ha eleccions als Consells Escolars de tots els centres, les darreres van ser el curs 2016-17. El Consell Escolar  és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres. A la nostra escola està format pels següents  sectors i components: direcció (3 representants), professors (5 representants),  famílies (5 representants+1 AMPA), personal d’administració i serveis (1 representant), representant de l’administració local (1 representant).

Aquest any cal renovar la meitat del sector pares/mares i del sector mestres. S’han de renovar 2 membres del sector pares/mares.

• Com poden participar les famílies?

Poden participar presentant candidatura per ser escollit o bé votant les candidatures presentades com a pare, mare, tutor o tutora legal. També us pot tocar estar a la mesa electoral del sector pares/mares.

Si voleu presentar candidatura dirigiu-vos a direcció que us informarem de com ho podeu fer.  Podeu presentar candidatura del 5 al 15 de novembre.

• Qui pot votar?

Poden votar cadascun dels pares,  mares, tutors i tutores legals dels nens i nenes matriculats a l’escola en el moment de la convocatòria.

NO ÉS UN VOT PER FAMÍLIA.

• Quan i com podreu votar?

Com a pare, mare o tutors legals heu de venir a votar dijous 29 de novembre a les 16:30. Heu de portar el DNI o carnet de conduir o passaport o targeta de residència.

És important que els dies 5, 6 i 7 passeu per l’escola a comprovar si esteu en el cens electoral que estarà exposat al taulell d’anuncis del vestíbul de l’escola a partir del dia 5 de novembre.

Per  una informació més ampliada cliqueu aquí

Aprofitem l’ocasió per animar-vos a participar a l’AMPA. Per a poder visitar la web de l’AMPA cliqueu a la imatge.