Diada de Jocs Populars i Tradicionals

Més de 500 infants d’una vintena d’escoles de tot L’Hospitalet van participar el 29 d’abril, en la vuitena Diada de Jocs Populars i Tradicionals, una iniciativa dels professors d’educació física de la ciutat que té un doble objectiu: fomentar la interrelació entre la canalla i mantenir els jocs de tota la vida. L’alcaldessa, Núria Marín, va visitar la Diada de Jocs Populars i Tradicionals i es va interessar per aquesta iniciativa lúdica, esportiva i pedagògica.

Al llarg del curs, els professors d’educació física organitzen sessions d’aquests jocs tradicionals que es van realitzar a la trobada. A la pista de beisbol de la Feixa Llarga, es va organitzar un circuït amb 16 jocs com la xarranca, el mocador, curses de sacs, les xapes, saltar a la corda i el picamans, entre d’altres pels 500 alumnes de 5è. El propòsit era que el nostre alumnat passés una bona estona a més d’oferir alternatives lúdiques i més socials en l’era de la tecnologia.

Totes les escoles vam ballar Gay Gordons per finalitzar l’acte.