CONCURS D’ AVIONS DE PAPER AL MENJADOR ESCOLAR!

El passat dia 9 de març vam fer un concurs d’avions de paper al menjador de l’escola.

Els nens/es del menjador van passar tota la setmana preparant els seus avions, estaven molt il•lusionats ja que el divendres faríem la gran competició.
El concurs va ser tot un èxit, van participar molts nens i nenes, fins i tot algú va implicar a pares, mares i germans per fer el seu avió.
Tots vam ser guanyadors ja que participant ens ho vam passar d’ allò més bé.
També us diré que vam tenir uns espectadors de luxe, tots els petits del parvulari van gaudir del concurs veient con els seus companys grans feien volar les seves creacions.

Gràcies a tots per participar i esperem que el proper concurs tingui la mateixa participació i il•lusió que els nens/es i monitors hem posat en aquest esdeveniment.

VEURE MÉS FOTOS