COMIAT DELS AMICS I AMIGUES LECTORS/ES

El passat dimecres els alumnes de 6è i els de P5 es van reunir fer dur a terme un acte d’acomiadament de l’activitat de l’AMIC LECTOR.

Durant el curs els alumnes de 6è i els de P5 s’han vist cada dimecres per realitzar conjuntament aquesta activitat que tenia com a finalitat que els nens/es de 6è compartissin amb els infants una estona de lectura .
Ara que acaba el curs calia tornar-se a trobar però en aquesta ocasió els infants de P5 volien agrair l’ajuda rebuda durant el curs oferint-los uns obsequis perquè gràcies a la seva ajuda han millorat molt el seu nivell lector.

Aquest acte també va servir per acomiadar-se ja que els alumnes de 6ê deixaran l’escola aquest curs.

VEURE MÉS FOTOS