Comencem 1r!!

En tornar de les vacances, els nens i les nenes del Frederic van venir molt contents a l’escola per la retrobada amb els companys. Pels alumnes de 1r, l’inici tenia la incògnita afegida de saber a quin grup anirien.

La fila per pujar va ser única fins arribar a les portes de les noves aules. Allà el misteri va durar encara una estona més. Les mestres van organitzar un joc per tal d’aclarir quins alumnes anirien a cada grup, però el resultat va ser un moment divertit sense quedar gaire clar on caldria anar. Finalment, els alumnes van buscar el seu nom als sobres de colors que hi havia penjats per les parets. Dins del sobre estava la resposta 1rA o 1rB!