3,2,1… CINEMA! CURTMETRATGES 4TB

A les darreres setmanes de curs, els i les alumnes de 4tB es van convertir en una autèntica companyia cinematogràfica, i prova d’això són els curtmetratges que han realitzat.

Primerament van pensar la història i la van escriure amb els seus diàlegs, com autèntics i autèntiques guionistes. A continuació van plasmar-la a l’storyboard, com a guió per seqüenciar les diferents escenes que posteriorment gravarien.

A més, es van repartir els diferents personatges i van decidir fins i tot quin tipus d’escenografia i vestuari necessitarien.

Amb aquests curtmetratges gravats a l’escola posem final al projecte que durant tot el curs hem treballat: Cinema i televisió.

Esperem que gaudiu d’aquestes pel·lícules de terror, superherois i comèdia.