TALLERS TRACTAMENT DE GÈNERE

El passat dijous 6 de maig els/les alumnes de 4t i de Cicle Superior van realitzar uns tallers molt interessants per treballar la igualtat de gènere en l’àmbit escolar i social.

Els/les alumnes de 4t, van fer el taller: “Canviant la història”, per treballar l’empatia i donar valor al poder del grup davant les situacions d’abús.

Els/les alumnes de Cicle Superior, van fer: “M’agrada de tu… el rap de la classe”; en aquest taller es va treballar l’autoestima individual i grupal.

En Marc, el dinamitzador, va aconseguir que s’impliquessin en el taller i que interactuessin d’una manera diferent.

*Si cliqueu la imatge, veureu un recull d’aquests tallers a l’apartat de Cicle Superior.