SORTIDA A NAVATA I FIGUERES

El passat dimecres 15 de febrer l’escola sencera vam fer una sortida per visitar diferents emplaçaments importants de Navata i Figueres. A Navata ens van ensenyar el Taller de Gegants i Capgrossos Ventura & Hosta; on els infants van gaudir d’aquest lloc màgic! Al final, els hi van regalar una màscara base per decorar-la com ells vulguin. També vam anar a veure el Museu de l’Empordà de Figueres i ens van ensenyar diferents grafits i dibuixos que hi ha per tota la ciutat. L’alumnat més petit, d’EI i CI, van anar a veure l’obra de teatre Peter Pan a La Cate.

Si cliqueu a sobre de la imatge podreu veure fotos i vídeos de totes aquestes activitats.