SETMANA DE LA GENT GRAN

La Taula Comarcal pels Drets de les Persones Grans de l’Alt Empordà ha organitzat, per segon any consecutiu, la ‘Setmana per compartir amb les persones grans’, un espai de trobada Intergeneracional que inclou xerrades, jocs, espectacles, contes, converses compartides, manualitats i molts records. Amb aquestes iniciatives, la Taula Comarcal torna a fer un pas endavant en el seu compromís per la promoció d’activitats de sensibilització entorn l’edatisme i el bon tracte a les persones grans, amb la implicació directa de les escoles i els instituts de la comarca.

Des de la nostra escola valorem molt positivament aquestes iniciatives com a generadores de valors molt positius pels nostres nens i nenes, i ens hem sumat fent tot un seguit d’activitats que hem gaudit d’allò més!

Si cliqueu la foto podreu veure les fotografies a l’apartat de festes.