SETMANA CULTURAL I CARNAVAL’2024!!!

Durant la setmana passada vam fer la setmana cultural dedicada a les olimpíades. Vam fer nou grups amb tots els infants de l’escola; cada grup va crear la bandera i les mascotes d’una de les últimes nou olimpíades que s’han realitzat. A més a més, vam treballar altres activitats:

• Presentació de la setmana, a càrrec de l’alumnat de sisè.
  • Xerrades amb diferents esportistes: Vam fer una videotrucada amb el Zouhair Feddal, futbolista que va participar amb el Marroc als Jocs Olímpics de Londres’2012; també van venir dos representants del CTT Cer l’Escala, l’Iker González (campió d’Espanya de tennis taula en la seva categoria) i el seu pare, a fer una exhibició del tennis taula.
  •  Cinema: Els nens i nenes van poder triar entre cinc pel·lícules relacionades amb els esports olímpics. Van poder gaudir de crispetes i rodetes!
  • Dijous gras: Cicle Superior van anar en bicicleta a la platja de Sant Pere Pescador i, la resta de l’escola, va fer una rua amb batucada pels carrers del poble. Vam finalitzar la jornada  al camp de futbol; on vam dinar i jugar tots plegats.
  • Per acabar, vam fer una gimcana a l’escola dels esports representants de cada classe i la rua de carnaval amb les banderes i mascotes de cada grup. Com a premi, tots els infants van aconseguir una medalla olímpica!
  • Al llarg de la setmana els nens i nenes d’infantil també van fer uns tallers de la mateixa temàtica (barrets, màscares, maquillatge, disfresses…)

Ha sigut una setmana fantàstica!!!

A l’apartat de Festes (Setmana cultural i carnaval) podreu veure un recull de fotos i vídeos: