PROJECTE DEL POBLE CICLE INICIAL

El mes de setembre, Cicle Inicial va fer una gimcana pel poble i havia d’aconseguir les peces d’un trencaclosques. Quan per fi els alumnes de 1r i 2n van unir les peces es van adonar que els hi havia sortit l’escut de l’Armentera.

Un cop a l’aula, es va fer un llistat sobre els coneixements previs que tenien sobre el poble i de tot allò que volien saber. Les conclusions que en vam treure va ser que no coneixem el nostre poble tant com ens pensàvem.

Els alumnes de 1r van decidir que el projecte duria per nom “El meu poble i el seu voltant”, els alumnes de 2n el van anomenar “La meva terra: l’Armentera”.

Si cliqueu a la imatge podreu veure les fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *