LLEGENDA DEL CINQUÈ SOL

Els alumnes i les alumnes de religió de 4t han treballat la Llegenda del Cinquè Sol a l’aula, i n’han fet uns vídeos explicatius molt interessants que esperem que us agradin.

Es tracta d’una llegenda anterior a l’arribada de la religió cristiana a Amèrica, i explica les creences que tenien els asteques al voltant de la creació del món. Els mexicants tenien la certesa que anteriorment a la seva era n’hi havia hagut quatre més, cada una lligada a un element bàsic: terra, aigua, aire i foc, i que aquestes elements creadors també havien estat els destructors que havien posat fi a un cicle.
Quinto Sol – Mitos y Leyendas