LA PLATJA I LES DUNES

L’alumnat de cinquè ha fet aquests tres dies, dimecres 3, dijous 4 i divendres 5 de maig, l’activitat: La platja i les dunes: sobreviure a la sorra! que ens ha fet, de manera gratuïta, la Fundació Catalana de l’Esplai dins del programa Entorn Natural Escola.

El dimecres a la tarda ens van començar a explicar i posar en context tot el que faríem aquests 3 dies. El dijous vam fer sortida en bicicleta fins a la platja de Sant Pere Pescador per a fer el treball de camp de l’activitat. Avui divendres al matí, hem tret totes les conclusions.

Cliqueu a la imatge i veure-ho un recull de fotos d’aquesta activitat: