FINAL DE CURS I COMIAT

El passat dimecres 22 de juny vam celebrar el comiat de l’alumnat de sisè i la promoció dels nens i nenes de P5 a primària. Vam començar donant l’orla a les nenes i als nens de P5 i, tot seguit, vam dedicar una cançó a l’alumnat de sisè per desitjar-los molt bona sort a la nova etapa a l’institut. A continuació, vam poder gaudir de jocs d’aigua per acabar el curs amb alegria. Després, vam finalitzar la jornada menjant un gelat.

Si cliqueu a sobre de la imatge podreu veure les fotos i els vídeos d’aquest dia tant especial.

Bon estiu a tothom!