FINAL DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia de curs amb jocs d’aigua! També hem fet el comiat dels infants de 6è que se’n van a l’institut. Els hi desitgem que els hi vagi molt bé i que siguin feliços!

Al final, vam acomiadar la Mª Elena, una mestra que ho ha donat tot per l’escola. Molt estimada tant per l’alumnat com pels seus companys i companyes. Et trobarem molt a faltar!!!

Per veure-ho tot, cliqueu a sobre de la imatge i aneu a l’apartat de Festes:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>