EL RECORD DE MARNIE

Durant aquest segon trimestre hem visionat la pel·lícula El record de Marnie, dels estudis Ghibli japonesos, amb els i les alumnes de Cicle Superior. El film està inspirat en la novel·la When Marnie was there de Joan Gale Robinson.

El tema principal sobre el que tracta és la inseguretat juvenil i infantil, que pot portar a la depressió i a la falta de seguretat personal. Això és veu molt bé en el personatge principal de la trama que té angoixa, falta d’autoestima i no acceptació d’ella mateixa.

Tanmateix, la pel·lícula dona a entendre que amb una correcta actitud i recolzament per part de la família i els amics es pot sortir d’aquesta difícil situació.

Ens ha semblat molt interessant treballar aquesta temàtica per empoderar i donar eines als i les alumnes davant la creixent preocupació social respecte la depressió infantil.