COLÒNIES A L’ESCOLA DE VELA D’EMPURIABRAVA

La setmana passada l’alumnat de cicle mitjà i superior vam estar de colònies al càmping Laguna d’Empuriabrava. Ens vam instal·lar en bungalows de 4, 5 o 6 alumnes. Vam estar molt còmodes i els hi va encantar poder compartir aquesta experiència amb els companys i companyes.

Al llarg dels tres dies vam gaudir molt fent diferents activitats a l’escola de vela com pàdel surf, caiac, windsurf, vela, vol d’estels, taller de nusos, etc.

La primer nit, havent sopat, vam ballar molt a la discoteca a l’aire lliure i la segona nit, van posar en escena els fantàstics espectacles que s’havien preparat per a fer el “Got Talent Fluvianets”.

Si cliqueu a la imatge, podreu veure un recull de fotos d’aquests tres dies.