CICLE INICIAL CONEIX A FONS L’ARMENTERA

Als alumnes de Cicle Inicial no hi ha qui els pari! De nou hem tornat a sortir i aprofitant que a l’aula hem estat treballant l’entrevista, hem anat a entrevistar al mossèn del poble i ens ha explicat curiositats que teníem sobre l’església. Vosaltres sabíeu que la campana està feta de bronze i que fa anys enrere s’utilitzava per diferents motius?  Sabíeu que l’església es va ampliar i que es va construir fa 200 anys? Doncs tot això i molt més us ho poden explicar els alumnes de 1r i 2n.

(Clica a la imatge per veure les fotografies)

Aprofitant el bon temps que ens regala el mes de novembre, també hem fet una sortida al molí que hi ha als afores del poble. Ens han obert les portes i hem pogut entrar a la zona de l’exterior. Hem vist que encara s’hi conserven unes turbines. Cicle inicial s’està tornant en uns experts. Ja saben que abans del molí hi havia el Molí Vell i que dels cereals en feien farina. Sabíeu que el riu era navegable? Ens ho hem passat molt bé!