SETMANA CULTURAL I CARNAVAL’23

Bon dia famílies!!!

Us informem que la propera setmana farem la setmana cultural a l’escola. Treballarem la temàtica anual del curs: Gegants i Capgrossos.

El dilluns i el dimarts farem activitats i tallers diversos per l’escola. Entre d’altres, rebrem la visita de la Colla Gegantera de L’Escala. També farem una desfilada amb els capgrossos que cada classe ha elaborat.

El dimecres anem d’excursió a Navata i a Figueres.

Per acabar, el dijous, celebrarem Dijous Gras amb diferents activitats per cicles i dinarem plegats al camp de futbol de L’Armentera, com els darrers anys.

Recordeu que el proper divendres 17 i el dilluns 20 de febrer són dies festius de lliure disposició i festa local, respectivament.

Per altra banda, us adjuntem les consignes de carnaval que l’alumnat de 6è han presentat aquest matí; el trobarem també penjat a la porta de l’escola:

DILLUNS: Si el cap de setmana has patit, vine ferit.
DIMARTS: Si dimarts t’has despertat adormit i el pijama no t’ha sortit, no cal que vinguis vestit!
DIMECRES: Si el perruquer no està ben pagat i el cabell t’ha deixat despentinat, el dimecres vine amb un pentinat esbojarrat.
DIJOUS: El dijous anem d’excursió, vesteix-te d’esport preparat per l’ocasió.

Moltes gràcies i bona setmana de carnaval!!!

Cliqueu a la imatge i podreu veure-les: