CANTADA DE NADALES I ESMORZAR POPULAR

El passat dimecres 21 de desembre vam celebrar la Cantada de Nadales en una nova ubicació, a la plaça Catalunya. Els nens i les nenes van cantar molt bé! Amb una direcció fantàstica de la nostra mestra de música, la Silvia Trayter. Van poder venir molts familiars i, això, també va donar molt de caliu a l’activitat.

Tot seguit, vam gaudir, tots i totes plegats, d’un esmorzar al pati de l’escola amb una temperatura excel·lent!

Us deixem un recull de fotos i vídeos d’aquest dia tan especial. Cliqueu a la imatge i ho podreu veure.

PASSEU MOLT BONES FESTES!!!

L’equip de mestres de l’escola Fluvianets