Avui hem celebrat l’últim dia de curs amb jocs d’aigua! També hem fet el comiat dels infants de 6è que se’n van a l’institut. Els hi desitgem que els hi vagi molt bé i que siguin feliços!
Al final, vam acomiadar la Mª Elena, una mestra que ho ha donat tot per l’escola. Molt estimada tant per l’alumnat com pels seus companys i companyes. Et trobarem molt a faltar!!!
Per veure-ho tot, cliqueu a sobre de la imatge i aneu a l’apartat de Festes:


