CELEBREM LA PASQUA!

Els nois i noies de l’escola avui hem estat pastissers. Hem fet unes mones la mar de boniques i mediambientals: Un riu, un mar i un bosc nets de tota contaminació; uns contenidors per reciclar i tenir el nostre planeta net de residus; un cotxe elèctric i una casa amb plaques solars que aposten per les energies renovables i no contaminants i un animal molt bonic com a símbol de la cura que n’hem de tenir per tal que no desapareguin!

Si cliqueu la imatge les podreu veure totes.

APROFITEM PER A DESITJAR-VOS  BONES VACANCES DE SETMANA SANTA  A  TOTHOM!

Excursió a la Vinca

El passat 1 d’abril els nens i nenes de cicle inicial vam anar d’excursió tot el dia a la Vinca conèixer més sobre els animals i plantes que ens envolten i vam aprendre a observar els rastres que ens deixen. A més vam poder observar un entorn totalment natural i sostenible.

*Cliqueu a sobre de la imatge per veure les fotos.

Debats per la sostenibilitat

Els i les alumnes de cicle mitjà han creat un programa de ràdio per debatre sobre els punts a favor de la contaminació i els punts en contra. Hem vist que no només tenim raonaments per estar en contra de la contaminació, sinó que també n’hi ha molts a favor de la contaminació, i això ens fa reflexionar…

RODAJOC 2019

Els nois i noies de CM han participat en la 9a edició del Rodajoc de Castelló d’Empúries, organitzat pel Consell Esportiu, on hi participen diferents escoles de L’Alt Empordà. Ha estat una fantàstica jornada lúdica i esportiva alhora, on els nens i nenes han compartit esport i noves coneixences.

Visita a la Fundació MONA (CM i CS)

El passat dimarts 25 de març vam anar a visitar la Fundació MONA a Riudellots de la Selva. Primer ens van explicar quins tipus de primats hi tenen acollits i què fa la fundació. Després vam fer dos grups; mentre un feia la visita a l’interior per veure els macacos i ximpancés que hi conviuen, l’altre grup va fer un joc de rol molt divertit. És una sortida molt interessant i s’ho van passar molt bé.

*Cliqueu la imatge per veure l’àlbum de fotos!

Sortida al CTR PEDRET I MARZÀ CM i CS

Els alumnes de CM i CS hem fet una visita al Centre de Tractament de Residus de Pedret i Marzà. La visita ha consistit primer en una xerrada introductòria per a saber quins eren els coneixements dels nois i noies, a continuació hem visitat el centre on hem pogut veure quin recorregut segueixen els residus un cop arriben a la planta. Finalment hem fet uns tallers on hem reproduït alguns dels tractaments que reben els residus al llarg de tota la cadena de tractament. Podreu veure les fotos si cliqueu la imatge.