TREBALLEM ELS PRISMES

Hem treballant els prismes: les seves parts, característiques, tipus… Hem muntat i desmuntat capses i ens hem adonat que també són prismes i fins i tot n’hem construït alguns amb palletes i plastilina.

Si cliqueu la imatge podreu veure la presentació que hem fet.

ELS NENS I NENES DE 3r TREBALLEM ELS CARTELLS

Els alumnes de 3r estem col.laborant amb el projecte que està duent a terme el SEC (Salut Empordà Cooperació) que té com a objectiu promoure accions i projectes de solidaritat i cooperació pel desenvolupament en l’àmbit de la salut.

Aquest any fan un projecte a l’escola del poble de Kolda, al Senegal. De moment, des de l’escola, hem participat fent un treball de difusió, que consisteix en l’elaboració d’uns cartells informatius que en breu repartiran pel poble.

SORTIDA A LA FAGEDA CI

Els nens i nenes de primer i segon vam anar d’excursió. Vam fer unes activitats al Lavaparc que ens van agradar molt (kick scooter, skyline i llits elàstics). Després vam anar a fer una volta per la Fageda d’en Jordà amb els carros de cavalls, el que ens va agradar més va ser anar ràpid, va ser molt divertit.

Cliqueu la foto per veure l’àlbum de la sortida