CICLE MITJÀ. ACTIVITATS SETMANA DEL 15 DE MAIG

?EL FELIU EN FA 50?

Holaaa macos i maques! Com bé sabeu, aquest curs la nostra escola estava d’aniversari. Feia 50 anys que la inauguraven i començava en blanc i negre una història que avui continuem i gaudim a tot color. Són 5 dècades plenes d’històries entre els murs de l’escola, on varies generacions, entre elles molts familiars vostres, han pogut disfrutar-la i omplir de somriures els seus records.

Malauradament, i tot i que ja havíem pogut fer diferents activitats, algunes lúdiques (recordeu l’exposició, la gimcana o la obra de teatre?) ens hem quedat a mig camí i amb ganes d’haver fet més coses amb vosaltres.

Igualment, des de casa per suposat que no us oblidem i aquesta vegada us penjarem aquí mateix la revista de l’escola i que amb tanta estima havíem preparat per a tots vosaltres. També estigueu atents als vostres emails perquè també la rebreu per allà.

Aquí sota trobareu l’enllaç a la revista i com cada setmana les activitats de 3r i de 4t, on a més us proposarem algunes activitats relacionades amb la revista.

PD: RECORDEU! QUALSEVOL DUBTE O FOTO O VIDEO QUE VOLGUEU ENVIAR-NOS HO PODEU FER A L’EMAIL:

feive.2020@gmail.com

Us enviem una molt forta abraçada i molts petons!! ??

ACTIVITATS 3R

ACTIVITATS 4T

1. lois

Hola, soy la Lois soy de 4t no entiendo porque no hacemos vidiollamado mientras estudiamos i asi mientras nos vemos estudiamos solo es mi opinion espero que me contesteis

1. Àngels Ridao

Lois la teva professora ja sap la millor manera de poder contactar amb vosaltres,no tothom es pot connectar i s’ha de buscar la manera d’arribar a tothom encara que a nosaltres ens agradi una altra cosa.
      Continua treballant i estudiant.
      Petons,
      La direcció.

2. Siham

Buenas, soy Siham, madre de Rim, de 3º, creo que es una buena idea que los alumnos hagan videollamadas o videoclases en plataformas como Google Meet, Zoom o Jitsi para apoyar el estudio y para que los alumnos se reencuentren y hablen con sus profesores como se requiere, como hacen en otros centros.

1. Nadia

Hola soy nadia, la madre de mohamed Ali de 5° y badredin 2° yo también estoy a favor de que tendrías q hacer video llamada con los alumnos porque esto ayuda animarlos y dejarlos en contacto con sus profes y sus compañeros.

2. Àngels Ridao

Bona nit! Els professors ja busquen la millor manera de poder contactar amb l’alumnat ,no tothom es pot connectar i s’ha de buscar la manera d’arribar a tothom encara que a nosaltres ens agradi una altra cosa.
      Amb el temps s’aniran millorant les coses,però sempre hem de tenir present atendre a una majoria d’alumnat que actualment respon més al telèfon.Quan es pot fer es fa.
      Atentament,
      La direcció

3. Nadia

4. Malak

Hola soy Malak sahraoui Mraiji. a mí tambien me gusta la idea de hacer clases online, exactamente podríamos hacer videollamadas porqué estamos más cerca de los profesores.
    Me encantaría ver a mí profesora y mis profesores de nuevo.
    Yo estoy haciendo todos los deberes que manda mi tutora, hay algunas cosas que no entiendo, entonces estaría bien que ella me las explicase.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *